Nuet och denna dag

Har precis nattat söta Leah och Mile, Leah var så trött, hon somna redan då vi titta på film så hon gick raka vägen till sängen, la sig och slockna.Så söt<3
Mile ville bestämt ha en specifik nattvisa, men jag kunde inte komma på vilken ...till slut så gick det bra med "Godnatt små kamrater" och att jag sa "älskar dig" så somna han. Barn är så underbara.

 

Har tänkt på det här med att man önskar man kunde hoppa fram i tiden, då man tycker att livet borde vara perfekt eller det man längtar efter, som jag och många av mina vänninor längat efter; Man har sin drömkille och väntar på att frukten av ens kärlek ska välkomnas till värden... men jag insåg att om jag skulle skulle spola fram tiden, så skulle jag inte kunna vara lika lycklig som om jag hade levt alla de år jag spolat förbi, för då skulle jag gå miste om orsaken till varför jag blev lycklig, utan de tuffa och olyckliga tiderna så kommer vi inte kunna känna lyckan av att ha kämpat och kommit igenom det och vi kommer inte kunna uppskatta lyckan vi har på samma sätt.

Sen så är den bästa lyckan den vi upplever i svåra tider, för som jag sa vi uppskattar den mer och kommer ihåg den bättre.

Så om du önskar att du kunde bara lämna allt du gör nu och hoppa framåt, tänk då på att det är resan dit som gör det värt att komma fram, om du missar resan så vet du kanske aldrig att du kommit fram. Det VIKTIGASTE: och i allt lita och förtrösta på Gud, han är aldrig långt borta^^

Big HUG <3


Kommentarer
Postat av: Victoria

SÅ sant! :)

2011-04-19 @ 17:17:40
URL: http://victoriaewoods.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0