My voice is gone


Min dag har varit lik blommorna, sjuk och nere. Halva min familj är sjuk, min äldsta bror, Natanael sover hemma för att han är magsjuk.
Jag har förlorat rösten rätt och slätt. Har ont när jag sväljer och pratar, därför låter jag bli att prata plus att jag låter som en rostig maskin.... Det är inte kul kan jag säga, och jag hoppas att jag nu inte blir smitta av min bror med magsjuka för jag har inte tid att vara sjuk, kan vara det nästa vecka då är det lov och jag missar inget i skolan om jag e sjuk.
Men jag förtröstar på Herren, han är min läkare och min borg, under hans vingar finner jag frid, tillflykt och läkedom. Det jobbiga är att jag inte kan be nu när jag måste vila halsen, jag vill verkligen be! att få prata med Gud, och det är så mycket lättare om man kan använda sin röst, men jag får hoppas han lyssnar på mitt hjärta och hör min innersta bön. Tack Gud för att du är så god även i stunder av lidande och kval♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0