Lord I'm coming home but the road is hard

Det är mycket smärta just nu och jag vet inte vad jag ska göra. Jag är rädd för det jag ser och för vad som händer med mig, rädd för en snar framtid som pressas på mig. Jag är livrädd och irriterad på mig själv!
Selfpity- det är vad jag går igenom just nu och jag vill att det ska gå bort- men det är grundat på problem som stressar upp mig och skrämmer mig och gör mig svag.
Gud är inte lika nära och det är för att jag drar mig undan men jag vet att Han är den jag förtröstar på, Han är mitt stöd och jag lämnar Honom aldrig- går en bit bort, men aldrig lämnar och Han i sin stora nåd och kärlek lämnar aldrig mig, Han går inte bort utan står med öppna armar och välkomnar mig i Sin famn som är full av kärlek,styrka och frid.
....Jag behöver bara hitta dit igen♥

Älskar dig pappa Gud, vänta på mig för jag kommer♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0