Kärlekens dag får en att minnas

Nu skriver jag en dag försent, men Glad alla hjärtans dag!!!
Min andra välsignelse som jag är så tacksam till Gud för är mina underbara vänner med Guds tro. De får mig att le, skratta. De uppmuntrar mig, peppar mig och välsignar mig. Att kunna umgås hemma hos någon, titta på en film, spela spel och i allt det kunna säga att "nu ber vi" det är det bästa som finns, det är så skönt. Nu i helgen på Loveday( på lördagen hade vi en hel dag i kyrkan då vi fick undervisning om vänskapsrelationer, partnerrelationer etc) när de pratade om vad en bra vän är och vilka vänner man ska ha runt omkring sig så insåg jag att Gud verkligen gett mig de rätta vännerna, något jag bett om att få nästan hela mitt liv.
Jag har inte alltid varit en bra vän, vilket gjort att jag har haft svårt att få vänner, men de gör mig till en bättre vän genom att visa mig vad en äkta vän ska vara och det är något underbart att få ha, en vän som kan vara ett exempel, någon att se upp till samtidigt som man är på samma nivå- förstår ni?
Jag älskar mina vänner, att hänga i kyrkan med er även fast vi kanske inte gör något ;P Att bara få vara med varandra, tack. Tack för att ni finns, många av er vet inte ens om vad ni betytt & betyder för mig.

All min kärlek till er, till ALLA mina vänner. Önskar jag kunde ge er alla en vit ros, vars innebörd är vänskap, denna eller snarare gårdagens kärleksfulla dag. Några fick en ros, önskar jag hade kunnat ge flera.

LOT'S OF LOVE



Kommentarer
Postat av: Victoria

Älskar dig såååå mycket!!! <3 <3

2011-02-15 @ 15:06:21
URL: http://victoriaewoods.wordpress.com
Postat av: Anonym

Älskar dig massa Evelinski!! <3<3

2011-02-15 @ 18:20:19
Postat av: Jess

Älskar dig massa Evelinski!! <3<3

2011-02-15 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0