Måste bara....

...få berätta att jag älskar mina vänner och det är så grymt kul att få vara med dom, (särskilt när besluten går snabbt XD) I fredags så fikade jag och hade en riktig trevlig stund med Ange, Loppan och Jessi - att vara få är en fördel och lika roligt som när man är många:)  Och i lördas var vi just det, många. Firade våffeldagen en dag försent hemma hos mig. Först var vi bara några få, sen droppa folk in....tillslut var vi ca20 stycken :O ....wow det tänkte jag inte ens på då XD
Och när man är många kan man köra roliga lekar, vilket vi såklart gjorde efter våffelätandet;)

TACK ALLA UNDERBARA VÄNNER FÖR ATT NI GÖR MITT LIV SÅ LJUVLIGT OCH UNDERBART♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0