Vardagliga jag

Jag har tänkt börja skriva lite mer vardags inlägg här och inte bara "djupa" inlägg, för min vardag är även det något som kommer från hjärtat eftersom jag låter er få en inblick i mitt liv - vilket är, inte super privat och intimt, men ändå mer än vad ni vet om mig ;)

Jag antar att jag inte är den enda som är super lycklig för den sol vi har haft nu under några dagar, tack Gud för solen! Solen för verkligen med sig glädje, morgonen blir lättare att ta sig igenom och att komma hem på em och solen fortfarande skiner och sprider sitt glädje ljus är helt underbart!
Jag hade en väldigt jobbig natt för några dagar sedan, grät mig igenom hela natten och sov med oro i hjärtat, så den morgonen behövde jag verkligen en uppmuntran. Jag behövde att hela dagen skulle visa mig hur underbar vår värld är; även fast den är full utav rent sagt massa skit... och Gud är så underbar och även fast jag inte var värd det så lät han solen skina, fåglarna sjöng, fick sällskap av min bror på bussen och hela morgonen började riktigt bra, istället för oro fylldes mitt hjärta av frid och glädje och även fast jag var sömnig, dödstrött så log världen mot mig. Jag ska inte dra ut och berätta alla detaljer - men dagen blev riktigt bra, härlig och Gud svarade på min bön- han visade hur underbar vår värld kan vara.



Sedan igår när jag öppnade brevlådan så låg det ett paket till mig där, vilket alltid är lika trevligt- även fast det är en reklam grej man råkat börja premunera på som inte är fullt så nödvändigt... en rakhyvel med allt i ett; raklöddret finns i rakbladen... kostade mig 29 kronor, men det var kul att få paket och det gjorde mig glad...måste bara avsluta premunationen så att jag inte måste betala ännu mer för sånt jag inte behöver XP 

Så sol och paket i brevlådan är två saker som kan lysa upp min dag...vat faktiskt att om några veckor kommer jag få ett till paket men det får ni veta vad det är då jag fått det ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Wohoo! Mer inlägg av Evelainski! :) <3

Love you lots and lots! <3

2011-03-17 @ 20:31:15
URL: http://victoriaewoods.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0