Some music & words, offcourse from my heart

Francesca Battistelli - Free to be me

Du och jag är som vi är, med alla våra fel - som vi får jobba på - men Gud älskar oss oavsett. Tack pappa Gud!


Francesca Battistelli - Someday soon

Längtar efter dig vem du nu är och jag hoppas det är du som är du med stort D, bara så att Du vet♥


Britt Nicole - Walk on water



"When you take that first step
Into the unknown
You know that he won't let you go

So what are you waiting for?
What do you have to lose?
Your insecurities try to hold to you

You know you're made for more
So don't be afraid to move
Your faith is all
It takes and you can
Walk on the water too"

Gud låt mig förstå din storhet, din kärlek, din evighet och tack för att mod och styrka finns för mig att hämta hos dig så att även jag kan gå på vatten, vad väntar jag på? Vad väntar vi på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0