Walking in the sun

Hade en väldigt trevlig dag igår med mina underbara svägerska och kusin + lilla Anthon. En härlig promenad ner till slussen från skanstull i solen typ...var mycket skugga :P  Var lite kallt mot em plus att jag hade glömt min älskade halsduk hos Josephine så halsen min frös :( Men med så mysigt sällskap så gjorde det inget.
Vi hade väldigt roligt när vi skulle mata fåglar- först var det inga sen kom en, sen en till och vips så var hela tjocka släkten av olika måsar där.... men så försvann de utan att ens smaka! Och kom sedan tillbaks efter några minuter och det blev KRIG...bokstavligen hahahaha vi fick många konstiga blickar för vi stod och garva ihjäl oss XD

Senare möte jag och Sofia upp Natanael och så blev det mysig kväll hemma hos Sofia med sUper god pasta/bacon/ostsås röra mmmm och efter det (efter att Anthon lagt sig...efter mycket om och men :P) så såg vi på Baletten Askungen som gick på 2:an.... genom halva satt vi och skämta en massa strunt :P HAhaha resten så fascinerades vi av dansen.

KRIG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0