En morgon i Januari

Att vakna försent en morgon, få stressa igenom de vardagliga tingen man gör en morgon och kanske inte hinna med allt man brukar eller som man planerat att hinna med, det är otroligt jobbigt för mig.
Jag får som en mini hjärtattack och hela dan kan bli förstörd.

Att då ha en mamma som kan lugna ner en och göra frukost att ta med är en stor välsignelse
och något ännu mer underbart är att få känna Hans närvaro där man står ensam vid busshållplatsen och ser dagen vakna till, då fylls min själ av frid och jag får ro i Hans Ande.
Från den stunden är min dag fullkomlig och jag får njuta av livet som Han har givit mig. Han, Abba Fader, min Gud som jag älskar♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du skriver så fint och inlevelsefullt så det blir varmt om hjärtat :) <3

2011-01-12 @ 21:33:23
URL: http://bloggareno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0